Obchodní, platební a dodací podmínky

1. OBJEDNÁVÁNÍ.

Nabízíme Vám možnost nákupu přímo z Vašeho domova, kde můžete nakupovat nonstop. Objednávat si můžete jednoduše a pohodlně pomocí nákupního košíku, telefonu, e-mailu, či písemně na naší adrese. V případě nejasností či dotazů při uzavírání objednávky, nás můžete kdykoli(24h) telefonicky kontaktovat na tel: 775 949 911


2. POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY.

Úspěšně uzavřená objednávka je potvrzena na Váš e-mail. Dbejte proto zvýšené pozornosti při vyplňování všech údajů při uzavírání objednávky (správné tel. číslo, ulice vč. čísla popisného, e-mailová adresa). Pokud neobdržíte e-mailové potvrzení o uzavřené objednávce během několika minut, je něco špatně - objednávka se z nějakého důvodu nezaznamenala nebo byla uvedena špatná e-mailová adresa. V tomto případě nás kontaktujte. U některých objednávek (větší množství apod.), Vás zkontaktujeme, pro potvrzení objednávky telefonicky. Zboží mimo Českou a Slovenskou republiku zasíláme výhradně na základě úhrady zboží a dopravného na náš účet předem.


3. ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY.

Každou objednávku můžete do 17:00 hodin zrušit a to telefonicky, či e-mailem. Stačí uvést jméno, e-mail a popis objednaného zboží. Objednávky uzavírejte s rozmyslem. Vzhledem k tomu, že se snažíme zboží expedovat opravdu obratem, stává se že zákazník chce zrušit již odeslanou objednávku, kterou pak nepřevezme. Tyto zbytečné náklady se pak promítají i do cen našich produktů.


4. BALNÉ A POŠTOVNÉ.

Objednané zboží Vám zašleme přepravní službou PPL – zboží zaplatíte při převzetí zásilky, v tomto případě je nutno při objednávce zadat tel.spojení (nejlépe mobilní telefon) – řidič Vás bude v den doručení zásilky informovat o přibližné době dodání, budete tak mít čas si připravit potřebnou hotovost. Pro zjištění ceny dopravy pro Slovenskou Republiku nás kontaktujte. Přesnou cenu Vám sdělíme podle cen dopravce. V případě nejasností u výběru druhu dopravy či jiných dotazů při uzavírání objednávky, nás můžete kdykoli(24h) telefonicky kontaktovat.


5. DODACÍ LHŮTA.

Dodací lhůta je 3-10 dnů, není-li uvedeno jinak. Zboží které máme na skladě odesíláme týž den, pokud byla objednávka přijata do 17:00 hodin. Pokud je zboží skladem, probíhá celý proces automatizovaně a Vy jen obdržíte v několika málo následujících dnech své zboží. V případě, že některé zboží nebude skladem, budeme Vás neprodleně kontaktovat.


6. VÝMĚNA ZBOŽÍ.

V případě potřeby (např. nevhodně objednané zboží) Vám nepoužité a nepoškozené zboží v originálním obalu vyměníme za jiný druh. Neodkladně nás informujte, bude Vám zaslané správné zboží, řidič od Vás převezme nevhodné zboží a předá Vám zásilku. Náklady spojené s výměnou zboží nese v plné výši kupující, bude vyúčtováno bezhotovostně (příp.formou dobírky) před odesláním nové zásilky.


7. PODMÍNKY PRO ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY - ZÁRUKA VRÁCENÍ PENĚZ.

Právo zákazníka na odstoupení.
Zákazník je oprávněn od smlouvy odstoupit v případě, že dodavatel nesplní smluvené podmínky dodání. Zákazník, který nekupuje zboží v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti, má dále v souladu s § 53, odst. 7 a § 54 občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Právo na odstoupení podle předchozí věty se nevztahuje na zákazníky, kteří zboží zakoupili osobně , tedy prostřednictvím "osobního odběru" bez ohledu na skutečnost, zda zboží rezervovali na stránkách www.masaznipotreby.cz či nikoliv.

Právo dodavatele na odstoupení.
Dodavatel je oprávněn od smlouvy odstoupit pouze do okamžiku odeslání zboží, a to jen v případě nedostupnosti zboží, nebo výrazné změny ceny zboží. Před odstoupením je ale dodavatel vždy povinen kontaktovat zákazníka za účelem dohody o dalším postupu.

Vrácení zboží zákazníkem.
Nejdříve nás kontaktujte, nejlépe písemnou formou - e-mailem. Zboží nám zasílejte pouze jako doporučenou zásilku nebo balík. V žádném případě ne jako dobírku - bude Vám vrácena. V případě, že je zboží vráceno dodavateli v jiném než neporušeném stavu, je zákazník povinen nahradit zejména náklady související s uvedením zboží do původního stavu a vzniklou škodu na zboží (neúplný obsah, poškozený obal, opotřebení zboží apod.). Dodavatel je v případě odstoupení povinen zákazníkovi vrátit již zaplacenou kupní cenu nebo její část. Kupní cena nebo její část bude zákazníkovi vyplacena v nejkratším možném termínu, nejpozději vak do 14 dnů po vrácení zboží. Pro vrácení kupní ceny vždy uvádějte vaše bankovní spojení - výplata složenkou nebo v hotovosti není z provozních důvodů možná.


8. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ.

Dodavatel shromažďuje se souhlasem zákazníků osobní údaje zákazníků, a to jméno, adresu, telefon a e-mailové spojení. Tyto údaje slouží především pro usnadnění objednávek zákazníků v budoucnu. Pokud zákazník projeví svůj souhlas, může mu dodavatel sdělovat e-mailem obchodní sdělení s novinkami a nabídkami. Osobní údaje zákazníků dodavatel nepředává žádné další osobě.


9. REKLAMACE.

Reklamace se řídí příslušnými ustanoveními Občanského/ Obchodního zákoníku a Zákona na ochranu spotřebitele. Zákazník je povinen při převzetí si zboží řádně prohlédnout a zkontrolovat! Na pozdější reklamace (zřetelné zevní poškození vzniklé např.při přepravě) nebude brán zřetel. V případě oprávněné/prokázané vady zboží, na které se vztahuje záruka, má zákazník právo na jeho bezplatnou opravu nebo výměnu. Reklamaci zákazník uplatňuje u dodavatele prostřednictvím e-mailu a nebo telefonicky. Ve všech případech kdy reklamujete zboží, uvádějte i vaše bankovní spojení pro případné vrácení finančního obnosu. Vracení složenkou nebo v hotovosti není z provozních důvodů možné.

Široký výběr masážních a rehabilitačních potřeb pro odborné i domácí využití. - masaznipotreby.cz